Kill i magen?!

Jag troooor att jag känner av den lille där inne. När man läser om att börja känna sitt barn, så beskrivs det som en bubblande känsla, eller fjärilar i magen. Och så känner jag lite då och då! Som små bubblor som letar sej längs med magen.. det måste ju va den lille?! Jag hoppas verkligen det iaf!

Nu är det snart bara två veckor kvar till RUL, längtar som bara den till det! Även om jag har vart på två UL innan så längtar jag så! På RUL får man ju se så mkt mer och kanske t o m vilket kön det är.. oh så spännande!

Kommentarer
Postat av: Cuisette

Jag har också två veckor kvar till RUL och nu känns det nästan som att jag knappt orkar vänta. Och dom där små bubbelkänslorna, visst blir man inte klok på att inte veta vad det egentligen är? Det visar sig nog snart! :)

2012-05-05 @ 20:44:48
URL: http://www.cuison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0