Sakta men säkert går dagarna

Hej!

Idag är det två veckor kvar till UL för NUPP-test. Känns som en evighet! Men vips så ligger man där på britsen..

Dagarna rullar på. Vissa dagar mår jag super andra håller jag på att somna på jobbet. Men inget illamående eller ont har jag iaf, skönt det!

Sover olika bra varje natt, till och från. Men kan inte klaga på mycket då jag förstår att många har en mycket jobbigare graviditet än vad jag har.
Jag och sambon pratar varje dag om hur glada vi är och vad mysigt det ska bli att få bilda en egen familj.

I år måste vi ju fira jul ihop! Vi har under hela vårt förhållande alltid vart på olika håll under julen, då jag också har skilda föräldrar. Så hur ska vi göra nu? Det får blir vart tredje år på varje ställe kanske?

För hemma hos oss får inte hela tjocka släkten plats, även om det skulle vara jättekul!

Det problemet får vi ta tag i när det väl är jul! Är ganska mycket annat att tänka på innan dess... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0