Ballong?

Idag har jag känt mig som en uppblåst ballong hela dagen... Har fått ha jeansknappen uppknäppt.. hua!
Har haft lite spänningar i magen, men det är säkert inget som är konstigt. Man ska ju förändras, men ändå är man orolig för varje liten ny känsla man får eller känner.
Berättade för mamma igår, trots att vi sagt att vi skulle vänta. Men för mamma går det bara inte att ljuga. Det var jätteskönt att prata ut med henne om mycket. Hon sa att när hon väntade mig kände hon nästan ingenting alls i början av sin graviditet, så jag kanske brås mycket på henne? Ja tills nu då kanske.. :)
Men mamma blev såklart jätteglad som mammor blir! Kul att få glädjas med någon mer än sambon. Men jag sa att vi inte vågade vara 100% glada förens efter vecka 13 då vi får var på KUBtest och gjort ännu ett UL, så hon skulle inte prata så mycket om det än.
Nu är det snart helg om några timmar, ska bli skönt att få vila lite, börjar bli lite trött av att jobba. Som tur är sitter jag bara vid en dator hela dagarn, men man blir trött i huvudet..
Så det blir en lugn helg med mycket vila och kanske lite lätt träning på gymmet.
Trevlig helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0