Jobbigt att vänta!

Jag har glömt att blogga här lite känner jag. Det händer inte så mkt mer än att jag går och väntar på UL som är på onsdag.. Jag har lite ömma bröst, är trött om kvällarna och magen känns svullen till å från. Men utifrån det som är allt som vanligt..

Det jag vill allra mest just nu är att få se att allt är bra, att den lille växer å frodas där inne! Just nu går jag och tänkte att något inte är bra, för att jag inte får se.. Men man måste väl lita på att kroppen sköter sitt? Det är svårt.. men man har väl inget val...!

Min sambo säger var och varannan dag hur lycklig han är att vi ska ha barn och bilda en familj! Jag är också så himla glad, men vågar inte vara riktigt glad än.. Hoppas jag får vara det på onsdag!!!

Håll tummarna för mig! Jag återkommer på onsdag eftermiddag om hur det gick..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag går också och väntar på att se att allt ser bra ut...så jag känner med dig.



Grattis till graviditeten !!!!!



mvh: Jennifer

2012-04-03 @ 16:18:28
Postat av: Sara

Jag håller både tummar och tår för dig!

2012-04-03 @ 16:21:48
URL: http://viktigtliv.blogg.se/
Postat av: Admin

Tack vad snälla ni är! Nu är det inte många timmar kvar...!!!

2012-04-03 @ 20:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0