En hel natt!

Inatt sov jag hela natten lång från 22.30 - 07.30. Många av nätterna fram till igår har jag sovit jätteoroligt och längtat tills det är dags att gå upp. Så det var skönt med en ordentlig natt!

I helgen ska vi berätta för våra familjer om den glada nyheten! Ingen är dock på samma plats, så det blir många gånger vi får berätta.. :)

Vännerna kommer jag att berätta för så fort jag får tillfälle också. Men de på jobbet väntar jag nog lite med.. känns som om man vill ha de lite klart med hur man ska vara ledig och så, för chefen lär väl vilja veta det så fort det går... Hua! Man vill bara ropa ut det juuuu!

Glad Påsk till er alla, äta många ägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0